[REQ_ERR: UNKNOWN] [KTrafficClient] Something is wrong. Enable debug mode to see the reason. תרומות למועצה אזורית שדות נגב – אפריקום Официальный сайт kra22.cc: вход на площадку Kraken | Kra22cc маркетплейс Официальный сайт kra30.at: вход в маркетплейс kra30at Кра38.at - официальный сайт маркетплейса Кракен. Войдите на площадку!

פרויקט גיוס תרומות למועצה אזורית שדות נגב

נרתמים ביחד להחזיר לתושבי המועצה את הבטחון

פרויקט גיוס זה, נועד לספק לתושבי המועצה אמצעי הגנה, תמיכה ואפשרות לשרוד בימים קשים אלו וכן, להיות מוכנים לבאות. באמצעות הכסף, המועצה תוכל לרכוש ציוד ביטחון וחירום על מנת להחזיר לאנשים הנהדרים הללו את הביטחון ולאפשר להם להמשיך את מפעל העשייה המבורכת בביטחון וגאווה.

ב-7.10 תקפו מחבלי החמאס יישובים רבים באזור עוטף עזה, פרצו לבתים, רצחו משפחות, חטפו ילדים וחיילים ועשו מעשי זוועות שבסיוטים הגדולים ביותר אף אזרח לא העלה על דעתו שיקרו. לצערנו הרב, לאחר שנים בהם יישובי המועצה שלנו פרחו ושגשגו, כעת, ביישובי המועצה - דממה ושיממון, ריח הקרב והפחד עומד באוויר, חוסר האונים והמתקפה הנפשעת השאירו את תושבי המועצה אשר הגנו בגופם על היישובים המומים, כואבים ובעיקר חסרי ביטחון ואמונה – כאשר רבים מהם נעקרו מבתיהם עקב המצב הבטחוני המסכן אותם. המועצה מנסה בכל כוחה ומשאביה לשקם אט אט את שגרת החיים של התושבים שתחושת הביטחון שלהם נרמסה לאור האירועים המזוויעים שהתחוללו באזור.

למרות רמיסת הביטחון האישי, תושבי המועצה לא מתכוונים ללכת לשום מקום!

וכעת, ביישובי המועצה המהווים חיץ אנושי בין רצועת עזה לבין מרכז הארץ - דממה ושיממון, ריח הקרב והפחד עומד באוויר, חוסר האונים והמתקפה הנפשעת השאירו את תושבי המועצה המומים, כואבים ובעיקר חסרי ביטחון ואמונה. המתקפה המתועבת, גררה את ישראל למלחמה בלתי נמנעת. לא עוד מערכה או מבצע, מלחמה שלכל הדעות תימשך זמן רב. בואו נרתם כולנו להחזיר לתושבי המועצה את הבטחון.

למה מיועד הכסף:

הציוד והשירותים שיירכשו בכסף התרומות ימלאו צרכים דחופים וקריטיים עבור תושבי המועצה שהמדינה לצערנו לא מסייעת במימונם.

בימים האחרונים, גובשה רשימת צרכים המתבססת על הידע והניסיון שנצבר של ידי מנהלי הרשות, גורמי הביטחון והרווחה. הרשימה כוללת תחומי סיוע מגוונים החל בציוד ביטחון ומיגון לכיתות הכוננות ויישובי המועצה, מתן מענה נפשי ופסיכולוגי משקם לילדים ומבוגרים, סיוע במימון פינוי והפוגה לתושבים ועד מתן מענה ליווי ותמיכה לילדים הנאלצים ללמוד מרחוק.

כמובן שהרשימה הינה דינאמית ותתעדכן בהתאם להתפתחויות בימים ובשבועות הקרובים. לרשימה העדכנית לחץ כאן

יעד הגיוס:

נכון לעכשיו, הסכום הנדרש עומד על 32 מיליון ש״ח, ועד כה אושרו לנו תרומות של כ-7 מיליון ש״ח באדיבותם של פדרציות יהודיות בצפון ומרכז אמריקה, קק״ל ותורמים פרטיים.
רכישות הציוד כבר החלו ויבוצעו בפיקוחו האישי של ראש המועצה. אנו רוצים להגיע ליעד הגיוס עד סוף השנה ועל כן אנו זקוקים לעזרה של כל אחד ואחת מכם על מנת שנוכל להשיב לתושבנו את תחושת הבטחון ולתת להם מענה הולם בהווה והיערכות נאותה לעתיד .

איך תורמים:

ניתן לתרום כל סכום!
התרומה תתבצע ישירות דרך העמותה של המועצה המאושרת לשימוש ע”י רשות המיסים (סעיף 46).

פרטי העמותה: מתנ"ס שדות נגב ע"ר 580370781.
*לתרומות מארה״ב העמותה רשומה בארגון UIA המאפשר זיכוי מס ברשות המס האמריקאית.

ישנן מספר דרכים לתרום:

העברה לחשבון הבנק של העמותה:
פרטי בנק: חשבון בבנק לאומי 790 נתיבות, מספר החשבון הינו .780500/22

לנחיותיכם תוכלו גם לתרום באמצעות כרטיס אשראי וביט דרך דף התרומות של המועצה: בקישור הבא
במידה ויש לכם שאלות נוספות בנוגע לצרכים ולתרומות
תוכלו לפנות לאבישי :0528899444 donations@sdotnegev.org.il

על המועצה:

המועצה האזורית שדות נגב הוקמה בשנת 1951 בצפון מערב הנגב. מועצת שדות נגב מגשימה, הלכה למעשה, את ערכי הציונות ובניין הארץ: חיים משותפים והרמוניים של עדות מכל תפוצות ישראל. מקורות התעסוקה בשדות נגב מגוונים – חקלאות מתקדמת לצד מתחמי תעסוקה ומסחר ומתן שירותים בתחומים רבים. הרחבת ההתיישבות והקמת יישובים חדשים עם חיזוק הביטחון של המדינה ותושביה הינם ערכים מרכזיים של המועצה.
המועצה האזורית שדות נגב הולכת ומתרחבת בהתמדה. כיום מתגוררים בה כ-11,600 תושבים
ב-16 יישובים, בהם שני קיבוצים ושני יישובים קהילתיים.

למרות כל האתגרים, מועצת שדות נגב היא סיפור הצלחה וגאווה ציונית.
עד כדי כך שמספר התושבים במועצה גדל ב-40% בעשור האחרון וזאת נוכח האיכויות האישיות וערכי הקהילה. כך, ואך לשם הדגמה, המועצה זכתה בפרס החינוך הארצי, ציון הבגרויות הינו פי שלושה מהממוצע הארצי וכך אחוז האלימות במועצה הינו הנמוך ביותר בארץ.
שיעור המתגייסים לשירות קרבי, כ-60% מכלל המתגייסים וגם בקרב הבנות המתגייסות שיעור הפונות לשירות קרבי גבוה בהרבה מן הממוצע הארצי – כמעט 17% קרביות לעומת 13.3% בכל הארץ. הנוער בשדות נגב יודע להכיר תודה למערכת הביטחון ולתרום את חלקו למאמץ הביטחוני.
בנוסף 16 הישובים במועצה אחראים לחלק נכבד מהייצור החקלאי ועשרות אתרי תיירות הפרוסים לאורך חבל הארץ.

מאז הקמתה הלכה המועצה והתרחבה וכיום היא מצויה בתנופת בנייה מעוררת השתאות:
אושרה הקמתו של יישוב חדש – חנון (שם זמני) אשר עתיד לקלוט כ-500 משפחות ושיווק הקרקעות בו יחל בעוד כשנה. בד בבד עם זה נבנות כ-1,300 יחידות דיור חדשות במסגרת תוכנית הרחבת היישובים הוותיקים.

איום בטחוני (טרום המלחמה)

שדות נגב משתרעת, כאמור, בצפון מערב הנגב, ושדותיה נושקים לגדר הגבול עם עזה. מאז הקמתה – וביתר שאת בשנים האחרונות – היו יישובי המועצה מטרה לטרור מעזה ובשנים האחרונות לירי מאסיבי של רקטות וטילים מעזה. ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלמי שבים ומנסים לפגוע בחיי התושבים,
בבתים ובשדות, פעם אחר פעם: במבצע עמוד ענן, נורו לעבר ישראל כ-1,500 טילים; במבצע צוק איתן כבר נורו מעזה 4,000 טילים ובמבצע שומר החומות נורו 4,400 מעזה – 1,700 מהם הישר ליישובי שדות נגב.
המחבלים אינם מסתפקים בכך והם מנסים, מפעם לפעם, להפריח בלוני תבערה ובלוני נפץ כדי להצית שריפות בשדות ובמשקי הבתים. המחבלים אף שבים ומנסים לכרות מנהרות מתחת לגדר הביטחון מעזה לתחומי ישראל כדי לאפשר חדירת מחבלים לתחומינו.

מענה צבאי ואזרחי לאיום הביטחוני

כדי להגן על חייהם של הילדים והמבוגרים המשמשים מטרה לטילי האויב, צה"ל מצידו מוסיף לשכלל את אמצעי ההגנה שפיתח ובראשם "כיפת ברזל", המערכת המשוכללת בעולם ליירוט טילים באוויר בזמן מעופם. הצבא גם מפתח מערכות לחשיפת מנהרות ולחסימתן, ובה בעת, מפתח אמצעי תצפית וחיישנים שנועדו לסכל ניסיונות של מחבלים לחדור לתחומנו מעל לגדר. לצד האמצעים הצבאיים המתקדמים ננקטים גם אמצעים להתגוננות אזרחית. על פי הנחיות הממשלה, בכל מוסדות החינוך המצויים ביישובים המרוחקים עד 7 ק"מ מהגדר הותקנו אמצעי מיגון מתקדמים ביישובים המרוחקים עד 15 ק"מ מהגדר נבנו במוסדות החינוך מרחבים מוגנים (ממ"דים). בבתי התושבים בעוטף עזה נבנו ממ"דים כדי להגן על חיי התושבים, אולם, בחלק גדול מהיישובים עדיין אין מיגונים בבתים התושבים החשופים לירי ללא אמצעי מיגון.

המציאות החדשה: היום שאחרי ה-7 באוקטובר

לדאבוננו הרב, למרות כל האמצעים הטכנולוגיים וההשקעות שהושקעו, נוכחנו לדעת כי תפיסת ההגנה בעוטף עזה נכשלה. מכשול הגבול המדובר, יחידות הצבא והמודיעין כשלו. כל ילד שגדל בעוטף הכיר בכך שאת המכשול בעזה לא ניתן לעבור וגם אם מידי פעם חודרים מחבלים, זה אירוע נקודתי שניתן להכיל. המציאות הייתה קשה אך נסבלת.
אחרי אותו בוקר ארור, הביטחון האישי של כולנו נפגע, אך לתושבי העוטף הוא נרמס! לאחר שעות ארוכות בהן היו צריכים להתמודד את מול מאות מחבלים ללא עזרתם של הצבא והמשטרה.
מאות מחבלים חדרו ליישובים, שרפו, טבחו והחריבו כל מה שנקלע לדרכם.
נשים שבעליהן בכיתת כוננות שומרים על היישוב בחירוף נפש, אוחזות בידית הממ"ד, שם הן נמצאות עם ילדיהן הבוכים, ומתחננות שהיריות והדפיקות על דלת הממ"ד יופסקו. וכך שעה, אחר שעה, אחר שעה.. ואין מושיע…
המחבלים לא הבחינו בהגדרות המדינה איזה ישוב נחשב ״קו קדמי״, ״עוטף עזה״ או ״קו עורפי״. הם חדרו לישובים עמוק מעבר לקו העורפי וכמובן ששם התושבים לא היו מוכנים להתמודדות עם אירוע בהיקף כזה.

תחושת הפחד והרגשה שאין על מי לסמוך של התושבים, מעוררים תחושות קשות שלא הכרנו גם לא באירועים הכי טרגיים ובכל מלחמות ישראל. באופן מצמרר, הטרגדיה גורמת לתחושה שאנו מכירים רק מהסיפורים מהשואה. רק הפעם לא קעקעו מספר על ידם, הפעם קעקעו את תמונות הזוועה ואת רגעי הפחד על נפשם…

היום שאחרי:

למרות רמיסת הביטחון האישי, תושבי המועצה לא מתכוונים ללכת לשום מקום!
בתקופה הקרובה מרבית התושבים מפונים/יפונו למקומות בטוחים יותר על מנת להגן על נפשם ולתת לצבא חופש פעולה במרחב.
חלק מהתושבים לא יכולים להתפנות מסיבות שונות כלכליות הומניטריות וינהלו שגרה בעת חירום בתיאום מלא עם הצבא.
כרגע לא ברור כמה זמן המצב יימשך אך יום יבוא והמלחמה תסתיים והתושבים יחזרו לבתיהם להמשיך במפעל חייהם בביטחון ובגאווה.

למודי ניסיון, המועצה רוצה לצייד את היישובים והתושבים באמצעי הגנה וניהול שגרה על מנת שיוכלו לשקם את הביטחון ולהיות מוכנים לבאות. לצערנו בעקבות בירוקרטיות, הגדרות ותעדופים שונים המדינה לא מספקת את הצרכים האלמנטריים האלו, ולכן לא נותר ברירה אלא לפנות לתורמים פרטיים.